gustave flaubert
22.07.2015
Normalde klasikleri okurken sıkılırdım ama bu kitap hiç sıkmadı, güzeldi. Emma'nın bazı duygularında kendimi buldum belki de o yüzden sıkılmadım. Tavsiye ederim.
Baskı: Madam Bovary