
Çöküş ve Yükseliş (The Grisha, #3)
leigh bardugo
I
ilkayozgur
22.07.2015
8/10
Yorumumun tamamı için bloğumu ziyaret etmeyi unutmayın : http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/07/cokus-ve-yukselis-kitap-yorumu.html Kurgu bakımından gerçekten beğendiğim bir seri oldu ancak benim için kurgu yeterli olamıyormuş malesef onu bu seriyle öğrendim. Karakterlere ilk iki kitapta ufacık bir sempati bile besleyememiştim. Tabi Nikolai hariç. Ancak üçüncü ve serinin son kitabı olan Çöküş ve Yükseliş'te karakterler daha makul kararlar vermeye başlayıp benim sinir katsayım düşünce karakterlere ısınmaya başladım. Benim için serinin şanını kurtaran bir kitap oldu.
Baskı: Çöküş ve Yükseliş