umberto eco
24.05.2020
"Özür dileme işinin alçakgönüllülük mü yoksa yüzsüzlük mü olduğunu hiç anlamamışımdır. 'Yapmaman gereken bir şeyi yapıyorsun sonra özür diliyorsun ve ellerini yıkıyorsun.' "
Baskı: Sıfır Sayı