Umut
Umut

ayşe kulin

E
ezelneva

03.08.2015

9/10

Ayşe Kulin kitaplarını beğeniyorum . Vedanın devamı güzel bir kitaptı .Veda dan sonra hemen okumak istemedim . Araya bir kaç kitap aldım iyide oldu sanki eski tanıdıklardan yeni haberler alıyormuşcasına sonuna kadar merak uyandırdı.

Baskı: Umut