anthony ryan
09.10.2017
Serinin en az beğendiğim kitabı ama kötü de değildi http://oldgirlsontheblog.blogspot.com.tr/2017/10/anthony-ryan-ates-kralicesi-kuzgunun.html#more
Baskı: Ateş Kraliçesi (Kuzgunun Gölgesi #3)