christof kessler
01.10.2017
Bir doktor olarak genellikle doktor hikayelerini okuyamam ama bu kitap güzeldi. Zaten psikiyatri ve nöroloji bölümlerinin hasta hikayeleri güzel ama doktorlukları zordur. Oldukça enteresan vakaların olduğu, okunası kitap.
Baskı: Yüzü Olmayan Adam