W
wcansuarasw

04.08.2015

9/10

kitap yine muhteşembi fakat ikinci kitapta baş karakterdeki nora kızımız beni oldukça sinir etti bu nedene 1 puan kırdım

Baskı: Çığlık (Fısıltı, #2)