
Nurbanu
teoman ergül
8/10
Kitabın adı yanlış konulmuş bence. Kitap Nurbanu'dan %30 falan bahsediyor, geri kalanı dönemin genel özeti. Nurbanu'nun hayatını okumak için almıştım ama yanlış seçim oldu. Tarihi belgelere dayanması açısından güzeldi, abartılı kurgular yoktu. Akıcı anlatımıyla sıkmadı okurken
Baskı: Nurbanu