uğur koşar
08.09.2015
Belki çoğunuz gibi ismi dikkatimi çekipte okudum bilemiyorum. Ama iyiki okumuşum diyorum. Bunları duymaya ihtiyacım olduğundan olsa gerek çok sevdim. Bazı yerleri tekrar tekrar anlatmasıda kötü değildi benim için..
Baskı: Allah De Ötesini Bırak