A
Aristokrat :)

08.08.2015

8/10

Bir psikopat ve bir sosyopatın birbiriyle mücadelesi... Oldukça iyi kurgulanmış, akıcı ve gizemli(?) bir roman. Böylelerini seviyorum. Özellikle o son sayfaya bayıldım. Tam olarak 'şah mat' dedirtti. Hala yüzümde sanki ben zafer kazanmışım gibi minik bir tebessüm var. Bu tür kitapları seven herkes kaçırmadan okumalı.

Baskı: Piyonun Son Hamlesi