L
LadyMaria

31.08.2014

8/10

İki kitaptan oluşan sevdiğim serilerden biri.Bu kitabı sıkılmadan okudum ve bence türüne göre güzeldi.Yakın zamanda ikinci kitabıda çıkacak .Bu kitabın sonu yarım kalmıştı.O yüzden final kitabını merakla bekliyorum.

Baskı: Yaralı (Damaged #1)