
Hiçliğin Kıyısında (The Edge of Never #1)
j. a. redmerski
8/10
Akıcı ve sizi içine çeken bir kitap. Sonlarına doğru ödümü patlattığı doğrudur ama kısa süreli bir endişenin ardından rahatlattı yazar :) Andrew'i tarif etmeye kalksam sanırım çelikten bir kalp yapar içini de pamuklarla doldururdum :) Çok tatlıydı.. Okumadıysanız tavsiye ederim.. "Birinin sorunu digerininkinden daha az sarsici olmasi, o kisinin daha az aci cekmesini gerektirmez"
Baskı: Hiçliğin Kıyısında (The Edge of Never #1)