I
ilkayozgur

09.08.2015

8/10

http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/08/dublin-caddesi-kitap-yorumu.html Sadece iki oturuşta kitabı bitirdim. Dili çok akıcıydı ve kitap her şeyiyle çok güzeldi.

Baskı: Dublin Caddesi (On Dublin Street, #1)