B
burcuu_03

09.08.2015

8/10

Gayet güzel bir Judith romanıydı. Ama bu kitabı benim için diğer tarihi aşk romanlarından ayıran özelliği oldukça komik olmasıydı. Birçok yerinde kahkahalara boğuldum.

Baskı: Seni Beklerken (Sequel, #2)