
Candide
voltaire
N
Ne_Güzel_Bir_Hic
29.09.2014
5/10
Eleştirel bir kitap olmakla beraber benim beklentilerimin altında kalmış bir kitap. Öyle gözünüzün korkmasına gerek yok asla kötü bir kitap değildir ama o kadar iyi olduğu da söylenemez epey de alaycı bir üslupla yazılmış aklıma G. Orwell'in Hayvan Çiftliği geldi :))
Baskı: Candide ya da iyimserlik