K
keo84

12.08.2015

10/10

2. cildi bitirip 3. cildin de siparişini vermiş bulunmaktayım. Seriyi hayretler içerisinde okuyor ve her okumam da Atatürk ü ne kadar az tanıdığımızı düşünüp kendime ve yaşadığım topluma kızıyorum. Saygılarımla,

Baskı: Akl-ı Kemal 2. Cilt