D
duygu1805

13.08.2015

8/10

Güzel bir aşk kitabıydı. Okurken insanın aşık olası geliyor :) Yazar Nazlı ile Eymen'in duygularını o kadar güzel anlatmış ki hele Eymen'in deftere yazdıkları... Tavsiye ederim.

Baskı: Bir Yalnız Günebakan