nur ötken
13.08.2015
Güzel bir aşk kitabıydı. Okurken insanın aşık olası geliyor :) Yazar Nazlı ile Eymen'in duygularını o kadar güzel anlatmış ki hele Eymen'in deftere yazdıkları... Tavsiye ederim.
Baskı: Bir Yalnız Günebakan