L
LadyMaria

14.08.2015

6/10

Asi kitabi çok daha güzeldi.Maskesizde hem karakterlere ısınamadım hem de kitapta hatalar vardı.Örneğin; 1605 yılında fermuar kullanıldığı nerede görülmüş 😒 Tabi çeviriden kaynaklı bir durum olabilir.Kitabın tek sevdiğim yanı yazarın sondaki not kısmıydi.Karakterlerin gerçek olması ve üstelik evli olmalarıni sevdim.Okuyacaksanız beklentinizi yüksek tutmayın derim.

Baskı: Maskesiz (MacLeods of Skye Üçlemesi, #2)