B
beril647

16.08.2015

7/10

güzel bir kitaptı ama kesinlikle daha iyi olabilirdi.kitabın ortalarında biraz sıkıldım.sanki yazar daha ne kadar uzatabilirim diye çabalamış.sonu daha farklı olabilirdi.yazar elindeki büyük bir fırsatı tam olarak değerlendirememiş.

Baskı: Yandaş (Uyumsuz, #3)