sally green
04.07.2014
Nasıl bittiğini anlayamadığım bir kitap oldu... Anlatım dili çok yalın o yüzden insanı yormuyor. Zamanı olanın bir günde bile bitirebileceği bir kitap. Devamını merakla bekliyorum.
Baskı: Bela (Bela, #1)