N
Nora Reader

12.12.2013

8/10

Final bölümü sanki "Bu kitap çok uzun oldu, yeter bu kadar baaayy!" dermiş gibi pat diye bitti, biraz daha uzatılmalıydı diye düşünüyorum. Onun dışında güzeldi :)

Baskı: Zümrüt Yeşil (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer, #3)