N
Nora Reader
12.12.2013
8/10
Final bölümü sanki "Bu kitap çok uzun oldu, yeter bu kadar baaayy!" dermiş gibi pat diye bitti, biraz daha uzatılmalıydı diye düşünüyorum. Onun dışında güzeldi :)
Baskı: Zümrüt Yeşil (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer, #3)
