O
obriner

02.05.2015

8/10

Lütfen bir devam kitabı çıksın lütfen lütfen lütfen lütfen. Bunu istemek çok mu haksızlık olur? Çünkü bana yetmedi bu seri. Kitabın filminin çıkacak olması ile kendimi avutabiliyorum ancak. Bu arada filminde hem Gideon hem Paul çok yakışıklı ;) tabi kitapta da öyle ama olsun. Kızımız da çok şeker tabi. Bir de küçük bir Gideon'umuz olsaydı iyiydi. Bir felsefe taşına ve Xemerius'a da hayır demezdik tabi :D İçeriğe değinecek olursak... Bu kitapta bütün sırlar çözüldü. Saint Germain Kontu'nun bütün foyaları ortaya çıktı. Kitabı okurken öldüm öldüm dirildim yani. Bir Gwen'i kaybettik zannettim bir Gideon'ı kaybettik zannettim. Nasıl tırstığımı anlatamam :D Ama bence kitabın eksik yönleri vardı. Mesela Gwen Gideon aşkı. Yani ne biliyim ben onların sevgisine tam olarak doyamadım. Bir de Gwen'in Lucy ve Paul'la olan ilişkisi kısa kesilmişti ben daha böyle bir kucaklaşma sevgi sözcükleri filan bekliyodum. Leslie ile Raphael'e de ne olduğunu anlayamadan puf diye bitti kitap. Devam kitabının çıkması dileğiyle. Her şeye rağmen "Sonsuza kadar mutlu" bu kitabı anlatmaya yeterli olacaktır :)

Baskı: Zümrüt Yeşil (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer, #3)