9/10

Çok hoş bir roman. Yazar aşırıya kaçmadan esprili bir dille yazmış. Karakterler çok içten böylece onlara hemencecik bağlanıyorsunuz. Bu bazen çok kötü sonuçlanabiliyor... Okunması gerek.

Baskı: Aynı Yıldızın Altında