Tersyüz
Tersyüz

amy harmon

Y
yasemin144

11.07.2015

10/10

                               ◈ Ters Yüz ◈ Kitap ilk satışa çıktığında tanıtım yazısını okuyarak savaşı anlatan, savaşla ilgili sıkıcı bir kitap olabileceğini düşünerek direk ön yargıyla yaklaştım ve bir süre elim kitabı almaya gitmemişti açıkçası Taki millet okuyup, yorumlar çoğaldıkça ve güzel şeyler duydukça en kısa vakitte almıştım Ters Yüz'ü Kitap incecik ve bir o kadar akıcı Ben Ters Yüz'e bayıldım Çok ama çok sevdim Kitabın kapağını çok mükemmel buldum Kapaktaki kişi siyahların içinde yüzünün bir tarafı gözükür şekilde ve bir o kadar eğik durarak tam manasiyla Ambrose'yi yansıtmış Kapaktaki ve aytaçtaki Ters Yüz yazım şekline hayran kaldım Çok havalı duruyo Şu aralar masum, saf ve bir o kadar tatlı bir aşkı okumak her türlü çok iyi geldi Son iki okuduğum kitapta aradığım aşkı burda bulup okumak şahaneydi O masumluk, tatlı saf aşkı hatırlamak, okumak, hissetmek tek ve net fevkaladeydi Mutluyum Kitaptaki olaylar çok yerinde ilerledi Sayfalar akıp girdikçe bir sayfada sıkıldığımı hatırlamıyorum Yazar, vatanı ve seçimleriyle alakalı olduğunu düşündüğüm bir kaç bilgi ve olayı kendince anlatmayı, yansıtmayı seçmiş Bana göre savaş kısmını anlatırken yanlış bilgilendirme yapmış gibi geldi Neyse dediğim gibi o yazarın kendi fikirleriyle ilgili Karakterlere ba-yı-dım ! Her bir tanesine Hepsi bende farklı izler bıraktı Çok sevdim onları Yazar, bu kitabı oluştururken kendi hayatından kırıntılar serpiştirerek yazması Ters Yüz'ü daha özel yapmış Kitapta baştan aşağı gerçekliği ve samimiyeti yansıttı Duyguları en içtenliği yazılara dökmüş Bu da Ters Yüz'ün daha güzel olmasını sağlamış Kitabın sonu mükemmeldi ama ya Hele ki o son cümle yok mu ? Dedim şimdi ağlarım ben herhalde mutluluktan Çok duyguluydu Cidden duyguyu çok iyi hissettim hele ki sonlara doğru Modern çağın Güzel ve Çirkini derken doğruymuş Tıpkı masal gibi Onların ikisi öyle özel karakterler ki Birbirlerini tamamlayan bir bütün, çiftler Saf aşk, sevgi ise kıskanacağım türdendi Ters Yüz'de etkilendiğim ve benim için çok anlamı olan cümle, alıntı vardı Kadının anlatmak istediği düşünce çokça anlamlı ve kıymetli Kitabı okuduğum zamanlar bir gramcık hevesim kaçmadı hiç  Çok severek, zaman ayırarak ilerledim/okudum Büyük etkiler, anlamlar bıraktı bana Ambore, Fern ve Bailey Kitabı çokça tavsiye ederim Severek okuma dileğiyle... ~ ~ ~ ➤ " Herkes birileri için ana karakterdir. Önemsiz bir karakter yoktur." ➤ "Güzel mi olmalı zeki mi ?" ➤ "Belkide herkes yapbozun küçük bir parçasını temsil ediyor. Hayat dediğimiz bu deneyimi yaratmak için hepimiz bir araya geliyoruz. Hiçbirimiz rolümüzün ne olduğunu ya da bütünün nasıl ortaya çıktığını bilemeyiz. Gördüğümüz mucizeler sadece buzdağının tepesi belki de ve korkunç şeyler sonucu ortaya çıkan lütufları fark edemiyor olabiliriz." ➤ " Ya gururumu seçecektim ya da hayatımı." ➤ "Bu yüzden acıya katlanırız. Bir amaç olduğuna inanırız. Göremediğimiz şeyler için umudumuz vardır. Her kayıpta bir ders, sevgide güç ve içimizde bedenlerimizin sınırlayamayacağı, henüz ortaya çıkmamış, muhteşem güzellik olduğuna inanırız." ~ ~ ~ ❣ İyi Okumalar ∩▂∩

Baskı: Tersyüz