leo buscaglia
04.02.2012
Yazar intihar edince hükmü kalmadığına inandığım kitaptır.Okuyup her aşık olduğuna ilan-ı aşk eden arkadaşlarım da olmuştur üstelik.Sonuç kitaptaki gibi olmuyor :))
Baskı: Yaşamak, Sevmek ve Öğrenmek