Y
yeleken

04.02.2012

3/10

Yazar intihar edince hükmü kalmadığına inandığım kitaptır.Okuyup her aşık olduğuna ilan-ı aşk eden arkadaşlarım da olmuştur üstelik.Sonuç kitaptaki gibi olmuyor :))

Baskı: Yaşamak, Sevmek ve Öğrenmek