L
Lulu Marley

26.03.2015

10/10

ben çok sevdim bu kitabı,kesinlikle eksiklikler vardı.Ancak sıradan bir hikaye yazarın anlatımı ile çok güzel olmuş...ben çok sevmiştim tatlı belayı tavsiye ediyorum...

Baskı: Tatlı Bela (Beautiful, #1)