I
ilkayozgur

22.08.2015

8/10

Bir çırpıda bitti. Açıkçası ne ara bitti onu bile anlayamadım. Güzelden öte çok tatlı bir kitaptı. Kesinlikle öneririm. Bence hemen okuyun. Zaten bloğumda detaylı yorumladım. Göz atmak için ; http://fairytaleess.blogspot.com.tr/2015/04/yakut-krmz-kitap-film-yorumu.html

Baskı: Yakut Kırmızı (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer, #1)