J
jelibon

01.09.2015

8/10

Kitabın kapağının karamsar göründüğüne bakmayın. Bu kitap aslında cıvıl cıvıl. Rengarenk. İçindeki drama karşın böyle olduğunu düşündüm. O kadar güzel yazmış ki Fante... Son bölümlerde ilk okuduğum bölümlerdeki kadar tat alamadığım için 2 puan kırdım. Ama diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum. Okumalısınız.

Baskı: Gençliğin Şarabı