batuhan dedde
09.09.2015
Bir çırpıda okunan güzel hikayelerle dolu bir kitap. Hele son hikaye baya iyiydi. Yazarı ot dergisinden takip ediyorum kitabı da yazıları kadar iyi. Tavsiye edilir.
Baskı: Çapulcu