E
estima

31.08.2015

9/10

Devam kitabı bekliyorum o sonun başka bir açıklaması olamaz. Yine de sonuna kadar büyük bir keyifle okudum. Çok eğlenceli, dramatik, yok artık dedirten cinstendi. Ben Bilun Yılmaz'ı çok sevdim Okuyun siz de seveceksiniz.

Baskı: Nerdesin Aşkım?