G
gulsaht

27.08.2015

10/10

Bu yazar enteresan bir yazar. Bence okuyanlar ya çok seviyor yada sevmiyor. Özellikle basit ama vurgulu anlatım dilini ve kişi analizlerini çok iyi gözlemleyen ve aktaran bir yazarmış. :) Bu kitabında da yine 1906 yılında geçen yoksulluk, çalışmak ve gçö olaylarınıbir çocuğun gözünden anlatmış yazar.

Baskı: Baragan'ın Dikenleri