E
ehlimana

02.09.2015

7/10

Kendi kulvarının ortalaması olmuş. Espri anlayaşınıza göre bol bol kahkaha atabileceğiniz bayansanız " vayy be drmek burada hata yapiyormuşum" ya da " heee drmek böyle yapmam lazımmış" diyebileceğiniz bir kitap. Felsefe(!) de içeriyor. "Madem affedicem o neden bana yanlış yapıyor?" gibi bir düşünce çıkardım ben mesela. Fatklı bir bakış açısı. Neyse efenim demek istediğim ummadik taş baş yarar, okuyun

Baskı: Kocan Kadar Konuş 2 - Diriliş