
jessica shirvington
30.04.2015
~~ İki Hayat Arasında ~~ Mükemmel hayat mı? Yoksa mükemmel aşk mı? Sen seç. KİTAP MÜ-KEM-MEL !! ♥ ♥ ♥ Arkadaşımin büyük ısrarı üzerine kitaba başladı. İkinci gün ve bitti :') Sonlarında bir ağlamışım öyle böyle değil yani... Yazar bildiğin her duyguyu çok şahane bir şekilde hissettirdi. Dolu dolu böyle... Kitabın sonlarina dogru resmen inanamak istememistim gelisen olaylara.. :"( Nasıl yani ? Ne şekilde böyle bitebilir diye kafayı yiyecektim/yedim. Sayfa 300 olmuş ben hala salya sümük Bi an bırakıcaktım tamam olan şeyler oldu hemde bir sürü şey de.. Ama yazarın bi patlama yapmasını cidden bekledim güzelim kitap o şekilde bi-te-mez-di, bitmedi de. 314. sayfadan sonra o kadar duygusala bağlamis okurken o sayfalardaki olan olayla cidden yanlis mi okuyorum diye iki kez okumuştumm :") Mü-kem-mel bir tatlı karşilasma ( tatli kismi tartisilir asdfg) Cidden çok güzel bitti ღ ღ ღ Sonu çok güzel bağladı ve onca ağlamama değ-di Aşk... Aşk... Aşk Ethan... Sabine... Nasil anlatilir bilemem ama Ethan kalbimin ortasina düştü... :') Karakterler arasi baglar cok guzel yansitildi heleki Sabine'in Maddie olan sevgisinden sonra... Çok merakla okudum zaten kapağiyla, tanitim yazisiyla da kendini çok güzel ifade etmişti. ஜ Sadece kitabin ortasinda bi kez felan "hadi ne olucaksa olsun felan demiştim" Ama hiç bir sey kitabin güzelliğinin önune gecemez. ♚ İki hayattaki olaylar/yaşananlar çok yerinde anlatilmis/aktarilmisti. Ceviri çok güzeldi. Ben baştan sona severek/heyecanla okudum ✺ Kitap birinci kisi anlatim ve ben üslubu cok begendim. Net ve tek olarak bu tarzları seviyorsaniz koşa koşa gidin alın sabirla okuyun.. ∩ω∩ Kurgu çok şahane ! :) Gozlerimin şişmesine neden olsada kesinlikle 10 puan!! :D ➣ "Çünkü bazı şeyler o kadar gerçektir ki onları iliklerine kadar hissedersin. Nerede olduğunun bir önemi yoktur, seninle gelirler."
Baskı: İki Hayat Arasında