Biri Sır mı Dedi?
Biri Sır mı Dedi?

victoria dahl

L
LadyMaria

04.09.2015

8/10

Kitabin olay örgüsünü çok beğendim.Hatta karakterlerin hepsini sevdim fakat çevirisi çok kötüydü.Diyaloglar sürekli birbirine girdi.Özellikle "Ben"ler karıştı durdu.Açikçasi daha düşük puan verecektim ama kitaba kıyamadim.O yüzden yazara 8, Nemesis kitap'a 5 puan veriyorum.

Baskı: Biri Sır mı Dedi?