
Yalnız Kadınlar Yazı
beatriz williams
7/10
Ilk okuduğumda kaliteli bir yaz kitabı diye düşünmüştüm ama sonlara dogru biraz mantiksizlasmaya basladi ve gereksiz yere uzatılmış gibi geldi bana. Sonundaki açıklamayı beklemiyordum ama... Benim için sürpriz oldu. http://herkitapayribirdunyadir.blogspot.com.tr/2015/09/yalnz-kadnlar-yaz-beatriz-williams.html
Baskı: Yalnız Kadınlar Yazı