G
gizempayal

10.09.2015

3/10

yazarın bir kitabı iyi diye abartılan kitaplarından bir diğeri.kesinlikle zaman kaybı olduğunu düşünüyorum.kitabın düzgün bir sonu bile yoktu.boş bir kitaptı.

Baskı: Alaska'nın Peşinde