
Alaska'nın Peşinde
john green
G
gizempayal
10.09.2015
3/10
yazarın bir kitabı iyi diye abartılan kitaplarından bir diğeri.kesinlikle zaman kaybı olduğunu düşünüyorum.kitabın düzgün bir sonu bile yoktu.boş bir kitaptı.
Baskı: Alaska'nın Peşinde

john green
10.09.2015
yazarın bir kitabı iyi diye abartılan kitaplarından bir diğeri.kesinlikle zaman kaybı olduğunu düşünüyorum.kitabın düzgün bir sonu bile yoktu.boş bir kitaptı.
Baskı: Alaska'nın Peşinde