G
gizempayal

14.09.2015

8/10

vay canına.çok hoşuma giden bir kitaptı.açlık oyunları ve uyumsuz serilerini her ne kadar sevemesemde bu seriyi çok beğendim.

Baskı: Efsane (Efsane #1)