G
gulsaht

11.09.2015

10/10

Yine harika bir Yaşar Kemal kitabı okudum. Kısa ve öz öyle güzel çiftçiyi, yaygınlaşan sanayilşemeyi, çiftçiliğin bitişini... köylünün şivesini.... Tek kelime ile bir solukta içim burkularak okudum;" Aşık Ali'yi, Yusuf'u, Memet, Çocuk Memet, Höyük'ü"........

Baskı: Hüyükteki Nar Ağacı