
kylie scott
her ne kadar biraz acemice başlamış olsa da hatta bir ara yahu sevmeyecekmiyim acaba derken kitap açıldı şükür :) yazar güzel bir konu ile giriş yaptı ama o girişi yeteri kadar iyi anlatamamıştı... biraz hızlı gitti derken konuyu tam rayına oturttu veee! ben kitabı, konuyu sevdim.... zaten rock yıldızlarını kim sevmez? ;) başlarda ki tutukluktan sonra konu çok tatlı ilerledi... kadın karakterin yaşının küçük olması aşklarını tutkuludan ziyade tatlı kıldı benim için... yaşı küçük derken ergen değildi ama korkmayın! :) özellikle kitabın son 100 sayfasında yazar kendini buldu diyebilirim... o kısımlar daha bir duygusal ve aşkı hissettiğim bölümler oldu... en çok da David'in kendine gelip aşkın peşine düşmesi içimi eritti... hoş kızımız Evelyn'in aşkı en baştan daha sağlam, daha sürekliydi... o yüzden Evelyn'i pek bir sevdim :) aşk,rock'n roll ve rock yıldızı severlerin kaçırmaması gereken bir kitap bence... ben seriye devam edeceğim... umarım devamı için çok beklemeyiz...
Baskı: Aşkın Müziği (Stage Dive #1)