mustafa becit
15.09.2015
Akıcı bir kitap. Kitabı okurken kendinizi sorgulamak zorunda kalacaksınız. Psikoloji üzerine de hoş sohbetler, tartışmalar mevcut. Tavsiye edeceğim kitaplar arasında yerini almıştır.
Baskı: Her Şey Ben Yaşarken Oldu