E
estima

18.09.2015

10/10

Vay be... Çok çok iyiydi 1 günde bitirdim resmen. O kadar sürükleyici ve merak uyandırıcıydı ki nasıl bitirdiğimi ben bile anlamadım,hatta bitmesin istedim. Devamını sabırsızlıkla bekliyorum.

Baskı: Eksik Parça (Mara Dyer, #1)