michelle hodkin
18.09.2015
Vay be... Çok çok iyiydi 1 günde bitirdim resmen. O kadar sürükleyici ve merak uyandırıcıydı ki nasıl bitirdiğimi ben bile anlamadım,hatta bitmesin istedim. Devamını sabırsızlıkla bekliyorum.
Baskı: Eksik Parça (Mara Dyer, #1)