
Leyla Gibi
vefa enver
S
Sevinç K.D.
19.10.2012
10/10
Okuduğum ilk Vefa Enver kitabı. Dili akıcıydı, çok eğlenceli bir kitap ama duygusal bölümleride vardı, ben çok sevdim ve yazarın tüm kitaplarını okumak istiyorum.
Baskı: Leyla Gibi

vefa enver
19.10.2012
Okuduğum ilk Vefa Enver kitabı. Dili akıcıydı, çok eğlenceli bir kitap ama duygusal bölümleride vardı, ben çok sevdim ve yazarın tüm kitaplarını okumak istiyorum.
Baskı: Leyla Gibi