edmond rostand
04.03.2013
Okunmasını tavsiye ederim.En sevdiğim kitaplardandır. Okurken yormayan, şiirsel anlatımıyla, kendi içindeki traji komik hikayesiyle okunmaya değer bir eser.
Baskı: Cyrano de Bergerac