L
LanaSeverim

15.06.2015

7/10

Akıcı ve bir o kadarda güzeldi.Ne olduğunu anlamadan 10-15 sayfa okudum.İntihar etmiş bir kızın intihar sebeplerini okumak ürperticiydi.Belki hepsi çok hafif sebeplerdi.Ama çığ gibi büyüdü ve sonuç ortada.Neler yaptığımı ve neler yapmadığımı sorgulamama neden oldu.

Baskı: Ölmek İçin On Üç Sebep