S
Sumimasen

26.09.2015

10/10

Nazi dönemini küçük bir çocuğun gözünden anlatan harika bir kitap. Judith Kerr, esasında kendi yaşadıklarını kaleme döktüğü için kimi yerleri kurgusal da olsa otobiyografik bir yanı var. 9 yaşında bir çocuğun mültecilik hayatı ve adaptasyon zorluklarını anlatan, lakin yazarın kendisinin de ifade ettiği gibi Nazi dönemine göre "fazlasıyla şanslı" sayılabilecek küçük bir kızın öyküsü.

Baskı: Hitler Oyuncağımı Çaldı