
Sen Gittiğinden Beri (Fall Away #1)
penelope douglas
4/10
Okumaz olaydım .tam bir kafa karışıklığı ,hikaye tam oturmamış ,karakterler tutarsız ,kızı bi güçlü yapıyor bir ağlayan biri ,çocuk illa bi tramva gecircek de kıza kötü davranacak . Bi de devam kitabı var çocuğun ağzından gereksiz bence .neyse elinize geçtiyse boş bir anda okuyun ama canınız sıkıldıysa okumayın nefret edersiniz.
Baskı: Sen Gittiğinden Beri (Fall Away #1)