N
nrchn

27.09.2015

4/10

Okumaz olaydım .tam bir kafa karışıklığı ,hikaye tam oturmamış ,karakterler tutarsız ,kızı bi güçlü yapıyor bir ağlayan biri ,çocuk illa bi tramva gecircek de kıza kötü davranacak . Bi de devam kitabı var çocuğun ağzından gereksiz bence .neyse elinize geçtiyse boş bir anda okuyun ama canınız sıkıldıysa okumayın nefret edersiniz.

Baskı: Sen Gittiğinden Beri (Fall Away #1)