8/10

Gerçekten çok güzel bir kitaptı elimden bırakamadım ve 2 günde bitirdim. Herkese okuması için tavsiye ederin. Noah ada öldüm bittim zaten 😍.

Baskı: Eksik Parça (Mara Dyer, #1)