Y
yasemin144

10.09.2015

9/10

❣ Pabucumun Ajanı 2 ❣ ✯ Ajan 1'in bitmesiyle ve Ajan 2'nin başlangıcı tam o olayla, kaldığı yerden devam etmesi çok çok iyiydi ✓ ♢ Açıkçası, ilk kitap gibi değildi. Bazı eksiklikler vardı. Ancak bu kitapta Yasemin&Mert sonrasında Tekin&Rüya çiftleri de bulunması tüm eksiklikleri kapatmış. Fazlaca keyifli olmasını sağlamıştı. ✦ Olaylar biraz durağan biraz akıcı öyle tam anlamıyla ikisinden biri değildi, ortası gibi... ⇨ Sonu fazlaca mutlumsu, aşık olunabilecek sayfalarla bitmişti ve çok hoştu. ❃ Romantik komedi sevenler bu seriyi okumalı ^_^ Asude'nin kalemiyle de keyif alıp, tanışmalılar :) ❣ İyi Okumalar ∩▂∩

Baskı: Pabucumun Ajanı -2