K
keo84

29.09.2015

10/10

1. cildinden beri büyük bir merakla ve heyecanla okuyorum. Bu seriyi okumadan ben Atatürk'ü tanıyorum demek heralde boş bir söz olsa gerek. Saygılarımla,

Baskı: Akl-ı Kemal 3. Cilt