L
LadyMaria

07.09.2014

7/10

Serinin 3. kitabınıda bitirdim.İkinci kitabı okurken seriye devam etmeme kararı almıştım ama indirimde görünce dayanamayıp 3. kitabı aldım.İlk kitap bence en güzeli.Serinin son kitabını sırf tamamlamak için okuyacağım.Boş zamanlarda kafa dağıtmak için okunabilir kitaplardan.

Baskı: Adım Adım Mutluluk (Marriage to a Billionaire #3)